۱۰ فایده تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای نوپا

شروع موضوع توسط sitecode ‏27/4/20 در انجمن تالار اینترنت

  1. sitecode

    تازه وارد

    کاربر ناز فروم
    تاریخ عضویت:
    ‏6/4/20
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    جنسیت:
    زن
    ۱۰ فایده تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای نوپا
    خیلی‌ها بعد از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی بعضی قبل از آن، در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود شروع به تولید محتوا می‌کنند. هدف نهایی این کسب‌وکارها فروش است. فروشی که قرار است به واسطه بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل و فروش در شبکه‌های اجتماعی اتفاق بیفتد.

    خیلی‌ها بعد از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی بعضی قبل از آن، در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود شروع به تولید محتوا می‌کنند. هدف نهایی این کسب‌وکارها فروش است. فروشی که قرار است به واسطه بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل و فروش در شبکه‌های اجتماعی اتفاق بیفتد.

    این دو فایده اولیه و کوتاه مدت تولید محتوا است اما تمام آن نیست.

    این روزها حرف از اقتدار، شهرت، اعتبار و... در اینترنت است. همان چیزهایی که روزگاری در مغازه‌های دونبش و بزرگ معنی پیدا می‌کرد حالا معنای دیجیتال دارند.


    امروزه کسب‌وکارها با تولید محتوا برای خودشان قلمرو می‌سازند. این قلمرو حاصل فایده‌های دیگر تولید محتوا است که فراتر از افزایش بازدید و فالوور هستند.

    فوایدی که در ادامه معرفی می‌کنیم به شرط تولید محتوای مداوم، با برنامه و هدفمند حتماً به دست می‌آیند.

    ۱۰ فایده تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای نوپا

    ۱. ایجاد نیاز در مخاطب
    محصولاتی که مردم فکر می‌کنند به آن نیاز ندارند را به سختی می‌شود فروخت. اول باید مردم احساس کنند به چیزی نیاز دارند.

    یکی از کارکردهای تولید محتوا همین است. اگر محصولی دارید که راهکاری جدید است پس محتوایی منتشر کنید که راهکار جدید شما را جایگزین قبلی کند.

    برای مثال اگر محصول شما یک نوع مواد خوراکی است که به صورت ارگانیک تولید شده است، قبل از هر چیزی باید در مخاطب خود نیازش را ایجاد کنید. توضیح درباره سموم کشاورزی و ضررهایش، نمایش فرایند‌های تولید محصول، آموزش مصرف، تهیه غذا و صحبت از خواص محصول باعث می‌شود مخاطب متوجه شود به محصول شما نیاز دارد.

    خیلی از کسب‌وکارها با این که محصول یا خدمتشان مفید است اما شکست می‌خورند. در هین حال کسب‌وکار دیگری که محصولی مشابه داشت موفق می‌شود. دلیل این نوع شکست‌ها عدم ایجاد نیاز در مشتری است.

    تا وقتی مخاطب نداند محصول شما چیست، چه مزیتی دارد و چطور از آن استفاده کند، احتمال کمی وجود دارد برای آن هزینه کند.

    ۱۰ فایده تولید محتوا برای کسب‌و‌کارهای نوپا

    ۲. کسب اعتبار و شهرت
    اعتبار و شهرت در دنیای مجازی تفاوت زیادی با دنیای واقعی دارد. اینجا همه چیز با اعداد و آمار قابل سنجیدن است.

    ادامه مقاله در
    https://t.me/s/iranianarticles
     
    Kay2137 از این پست تشکر کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید